The Stitch Creative
Salam petang semua..

Hehe... Just nak bagitau je yang saya dah punya buah hati baru..Nama die Abang Neo Vanderass (NV), handsome lagi macho. Berat badan 50kg hahah..(Macam x cukup macho lak kena tiup angin melayang)...Serius sejak jatuh hati padanya x pandang lain lagi dah...Jom saya kenalkan dengan kamu semua En Abang kita (kita panggil Brother NV50) je sudah...TARAAAA....




Abang Neo Vanderass kesayangan saya

Inilah dia pujaan hatiku..kihkih.. Kebolehannya super impressive..So kalau nak alter apa2 2-3 ari jek dah boleh siap..Nak sulam apa pun boleh...Tapi kalau nak sulam logo ke hapa tu maaf lah...Nak kena invest 40k baru dapat sebiji...Waaaa mana nak korek?

Contoh sulaman seperti dibawah..



Lain-lain kelebihan yang tiak dapat dijangkau dek akal

boleh jahit butang baju---(WOW!!) dan jahit tepi (siap boleh potong kain tu)...Tapi tak boleh lawan mesin jahit tepi industri tu laa...Yang ni paham2 lah kan..

Terima kasih LSN kerana menemukan saya dengan buah hati saya ni..Abang Neo, walaupun perjalanan untuk bertemu abang Neo penuh berliku (Cheras), sesat jalan, patah balik KL, salah masuk lane kena hon panjang (hepp! my friend yg drive eh-I takut sesat kihkih),guna GPS sampai handphone mati--pendek kata mmg penuh ranjau ni......akhirnya sampai jua untuk berjumpa dengan Abang Neo Vanderass yg punya berat bdn 50kg tu(Brother NV50)ku..Hehe..


Dah bye semua..Merepek je kejenye..
0 Responses

Post a Comment