The Stitch Creative
Salam...

Finally..terhasil juga blog yang diterbitkan khas untuk mempromosikan perkhidmatan yang kami sediakan. Jika anda pernah terlihat @ terpandang @ terklik laman web dengan nama dan tajuk yang sama seperti di atas iaitu www.thestitchcreative.com, itulah dia yang sebenarnya..SAMA..Tapi kenapa terbitkan blog pula?Question mark disini kan..Sebenarnya bukanlah nak menyemakkan benda yang dah sedia ada. Tidak sama sekali. Tujuan utama blog ini diadakan adalah untuk memudahkan saya mengakses atau lebih tepat lagi meng 'update' apa-apa jua artikel mengenai bisnes yang kami tawarkan. Ini kerana agak sukar untuk mengemaskini laman web dengan kelajuan internet yang terhad. (Bila broadband bertukar tangan barulah boleh update gitu..hehe) Lagipun dengan blog, gaya penulisan tidaklah perlu terlalu formal dan yang penting F>R>E>E..So I can proceed on this while my site was under mantainence. TRUE right..

Hoccay...for the time being, saya introduce sikit-sikitlah history The Stitch Creative ni ya. Nama ini mula timbul a.k.a wujud apabila saya mendaftar laman sesawang iaitu www.thestitchcreative.com sekitar Julai 2011. Pada asalnya nama yang berdaftar dengan SSM lain tapi saya terfikir nak specific on my TAILORING BUSINESS..maka terhasillah nama ini..Titik.

Jika anda pernah termasuk dalam website itu, ada dinyatakan disitu mulai 1 Oktober 2011, perkhidmatan yang ditawarkan adalah tempahan secara pukal, bukanlah bermaksud tidak boleh langsung mebuat tempahan perseorangan TETAPI kami lebih mengutamakan tempahan secara pukal. (Itu sebab saya nak kata payah nak hapdet bila BB a.k.a broadband  dok jauh nun..Harapkan internet office ni langsung tak boleh login cpanelnya..Sekian.. ahaks..)


Nak sharing sikit original website ni.

Ayat-ayat skema tak boleh blah..tapi nak jugak guna ayat-ayat macam tu..


 Next entri nanti saya post perkhidmatan yang kami sediakan dan tawarkan ok..Nak letak semua dalam satu page ni nanti tak ada pulak entri-entri lain.. Hoccay..Assalamualaikum..



0 Responses

Post a Comment